FAQ

Hoe gebeurt het transport/de verzending?

De panelen worden afzonderlijk verpakt in een op maat gemaakte brievenbusdoos. De verzending gebeurt via GLS.

Kan ik de panelen ophalen?

Afhaling is mogelijk na voorafgaand contact. U ontvangt een e-mail van zodra uw bestelling klaar staat voor afhaling. Adres: Prins Albertlaan 65, B-8870 Izegem

Hoeveel bedraagt de verzendkosten?

De verzendingskost per paneel bedraagt € 20.

Wordt mijn afbeelding/bestand gecontroleerd na het aanleveren?

U wordt gecontacteerd wanneer het aangeleverde bestand niet voldoet aan de vereiste specificaties.

Hoe gebeurt de betaling?

Na het invullen van het bestelformulier, wordt uw bestelling gecontroleerd en ontvangt u een factuur per e-mail. Van zodra de betaling in orde is, wordt uw bestelling opgenomen in onze productie.

Wat doen jullie met mijn digitale bestanden?

Alle aangeleverde digitale bestanden beschouwen we als persoonlijke gegevens. We gebruiken ze alleen voor het maken van jouw panelen en delen je bestanden nooit met andere partijen. We bewaren de bestanden tot maximaal 12 maanden na uw bestelling.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Omdat uw bestelling op maat werd gemaakt, is het niet mogelijk om te retourneren.

Mijn bestelling werd beschadigd of niet compleet geleverd. Wat moet ik doen?

We vinden het erg vervelend dat uw bestelling beschadigd is geraakt. Neem binnen 8 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op en wij zoeken naar een geschikte oplossing.

Hoe lang bedraagt de levertermijn?

Hou rekening met een gemiddelde levertermijn van 6 weken.